Joy and happiness

يتميز بحرية الفكر والمرح والضحك من القلب وعدم النفاق وكل ماتتخيله ستجده عندنا

المواضيع الأخيرة

» لعبه الموبايل
الأربعاء يوليو 13, 2011 8:47 pm من طرف sasha

»  ..جوزيه : إدارة الأهلى لا تتدخل فى عملى كمدرب
الأربعاء يوليو 13, 2011 8:43 pm من طرف sasha

»  قصة أغرب من الخيال *** واقعيه **
الأربعاء يوليو 13, 2011 8:40 pm من طرف sasha

» تعـّرف على الماسونية لتعرف سبب تخاذل البعض مع غزة
الأربعاء يوليو 13, 2011 8:38 pm من طرف sasha

» كله هيشرب بانجو
الأربعاء يوليو 13, 2011 8:37 pm من طرف sasha

» السفينه
الأربعاء يوليو 13, 2011 8:36 pm من طرف sasha

» عد من 1 اللى 10
الأربعاء يوليو 13, 2011 8:35 pm من طرف sasha

» الحرف ده موجود في اسمك
الأربعاء يوليو 13, 2011 8:34 pm من طرف sasha

» لعبة ال (20) بين الشباب والبنات
الأربعاء يوليو 13, 2011 8:32 pm من طرف sasha

مكتبة الصور


التبادل الاعلاني


    ابوك بيشتغل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شاطر
    avatar
    يارا مايسو
    عضو متميز
    عضو متميز

    عدد المساهمات : 154
    نقاط : 3203
    تاريخ التسجيل : 25/09/2009
    العمر : 23

    ابوك بيشتغل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف يارا مايسو في السبت نوفمبر 27, 2010 4:10 am

    فيه مدرس يدرس في المرحلة الابتدائية سأل أحد الطلاب
    طير بيتكلم وأول حرف منه الباء ؟

    فرد عليه الطالب وبسرعة : الببغاء
    فقال : ممتاز ..إسمك ايه؟
    فرد: أحمد
    سأله المدرس: أبوك بيشتغل اية؟
    رد الطالب :دكتور

    فقال المدرس : شايفين ولاد الدكاترة ؟


    راح المدرس سأل سؤال ثاني ***** بطيء وأول حرف في اسمه السين ؟

    فرد أحد الطلاب : سلحفاة
    يرد المدرس : ممتاز .. اسمك إيه؟
    فقال : وائل
    سأله المدرس: أبوك بيشتغل ايه؟
    رد الطالب: مهندس

    فقال المدرس شايفين ولاد المهندسين ؟


    بعدها سأل المدرس السؤال الثالث.. طائر له جناحين وبيعوم على الميّه... ما هو ؟
    فرد أحد الطلاب و بسرعة : تمساح

    فيقول المدرس: شايفين الغبي ده؟
    اسمك إيه ياغبي؟

    ردالطالب : خلف
    سأله المدرّس: أبوك يشتغل إيه ياغبي؟

    رد الطالب: لواء أمن دولة

    ردالمدرس : بص يا حبيبي هو التمساح بيطير بس مش كتير ولو شد حيله حيطير أعلى
    avatar
    nene
    Admin
    Admin

    عدد المساهمات : 819
    نقاط : 3988
    تاريخ التسجيل : 25/09/2009
    العمر : 24

    رد: ابوك بيشتغل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف nene في الخميس ديسمبر 23, 2010 5:57 am

    هههههههههههههههههههه
    جميلة يا يارا
    avatar
    nero @H
    عضو متميز
    عضو متميز

    عدد المساهمات : 333
    نقاط : 3347
    تاريخ التسجيل : 13/11/2009
    العمر : 23

    رد: ابوك بيشتغل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف nero @H في السبت ديسمبر 25, 2010 4:07 am


    هههههههههه
    على رأى المثل اللى يخاف .............

    مرسيى يا ياسمين
    avatar
    كيت وينسلت
    وسام ذهبي
    وسام ذهبي

    عدد المساهمات : 671
    نقاط : 3827
    تاريخ التسجيل : 26/09/2009
    العمر : 23

    رد: ابوك بيشتغل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف كيت وينسلت في الإثنين يوليو 11, 2011 9:44 am

    حلوة اوى

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 14, 2017 11:35 pm